רמת גן

הרצל 66. טל 03-6723365

שעות פעילות:

ימים א'-ה' 09:30-20:00

ימי ו' 09:00-15:00

תל אביב

ראול וולנברג 6. טל 03-7366661

שעות פעילות:

ימים א'-ה' 10:00-19:00

ימי ו' 09:00-14:00

mycost logo

סל הקניות שלי


 x 

סל הקניות ריק

חיפוש מוצרים

איך מצטרפים למועדון?

על מנת להצטרף למועדון יש להוסיף את מסלול החברות המתאים לכם ביותר.

מרגע שמסלול זה נוסף לסל הקניות שלכם כל מחירי המוצרים מתעדכנים למחירי המועדון.

עם סיום ההזמנה וביצוע התשלום אתם חברים במועדון לפי תנאי מסלול החברות שבחרתם.

מתי מסתיימת לי החברות במועדון?

החברות במועדון מסתיימת באחד מהמקרים הבאים,

 * סיום משך תקופת החברות. במקרה כזה החברות מסתיימת באופן מיידי ויתרת משלוחים או יתרה אשר לא נוצלו יימחקו ולא יועברו לחידוש מנוי במועדון.

 * ניצול מלא של היקף הצריכה של המסלול. במקרה כזה החברות מסתיימת באופן מיידי ויתרת משלוחים במידה והיתה תימחק ולא תועבר לחידוש מנוי במועדון.

 * במידה ובמהלך תקופת המנוי יבוצע חידוש חברות במועדון לפני תום תקופת המנוי אך עם ניצול חלקי של היתרה- תועבר יתרת המסלול הלא מנוצלת למסלול החדש, משלוחים אשר לא נוצלו יימחקו ולא יועברו למסלול החדש.

איך לבחור את המסלול הנכון?

על מנת לבחור את המסלול הנכון עבורך יש לקחת בחשבון את המוצרים הקבועים- מזון יבש,מזון רטוב,חול,חטיפים ומוצרי הדברה אשר נרכשים באופן קבוע או תקופתי. 

בדקו את מחיר המועדון עבור המוצרים הללו וחשבו את הכמות הדרושה לתקופה של חצי שנה. לפי הסכום שקיבלתם תוכלו לבחור את המסלול המתאים לכם.

אנו ממליצים לקחת מרווח מסויים על מנת שתוכלו להנות מרכישות מוצרים נוספים אשר אינם נרכשים באופן קבוע, כמו: מיטות,מוצרי טיפוח,מתקני גירוד ושאר פינוקים לחיית המחמד שלכם.

איך ניתן לברר מה מצב ההזמנה שלי?

לאחר ביצוע ההזמנה יתקבל אישור על ביצוע ההזמנה דרך דואר אלקטרוני.

ההזמנה תועבר לסניף המטפל ובסניף יכינו לכם את ההזמנה.

ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה דרך האתר. 

ביצעתי הזמנה באיסוף עצמי- מתי ניתן לאסוף את ההזמנה?

ההזמנה תישלח לסניף בו בחרתם לאסוף את ההזמנה. ברגע שההזמנה מוכנה לאיסוף יישלח אליכם דואר אלקטרוני על כך.

מרגע קבלת הדואר האלקטרוני על כך שהמוצר מוכן לאיסוף ניתן לבוא לאסוף את ההזמנה.

ביצעתי הזמנה עם משלוח-מתי תגיע אלי ההזמנה?

ברגע שההזמנה מוכנה לשילוח היא תישלח בהקדם האפשרי לפי סבבי המשלוחים הקיימים שלנו.

ההזמנה תישלח ללא תיאום טלפוני ולכן במידה ויש בעיה עם כתובת המשלוח- מקום עבודה/בניין נעול ללא קודן או כל בעיה אחרת אנא צייינו זאת בהערות להזמנה בכדי שנוכל לתאם את המשלוח.

במידה ולא ציינתם זאת בהערות ההזמנה תישלח ללא הודעה- במידה ולא תהיו במקום המשלוח ההזמנה תישאר ליד הדלת וזאת באחריות הלקוח בלבד!!!

במידה וצפוי עיכוב עם המשלוח נעדכן אתכם טלפונית.

מה לעשות אם ברצוני להחזיר מוצר?

במידה והזמנת מוצר אך אינך מרוצה ממנו מכל סיבה שהיא ניתן להחזיר את המוצר בהתאם לתנאי השימוש ובהתאם לתקנון.

יש לבצע החזרת מוצר דרך האתר- בלשונית "החשבון שלי" ניתן לבצע החזרת מוצר.

יש לסמן את המוצר הרצוי ולהגיש בקשה להחזרת המוצר- אנא ציינו את סיבת ההחזרה.

במידה והחזרת המוצר בוצעה בהתאם לנתאי השימוש המוצר יחזור למלאי וערך המוצר יתווסף ליתרת החשבון שלכם.